Motala tur o retur!

Jag är helt död nu! Tror fan att ryggen gick av förut, men vi har ju hunnit med massor idag iaf..
Började med att jag hämta upp Fia i stan imorse... Vidare till Klinga o käka frulle.. Sen blev det Ikea.. Krångla omkring på parkeringen med släpet bakom :p Gick omkring inne på Ikea ett tag o handla lite grejer till Fia :) Vidare till Motala för att hämta upp soffan Fia skulle köpa.. Fick bära ner den för 6 trappor helt själva för sur kärringen som sålde soffan hjälpte inte till... Jag o Fia lyckades ävenf astna i trappuppgången på varsin sida av soffan och vi satt verkligen fast xD Konka ut soffan i ösregnet, upp med den på släpet, band fast skiten och påbörjade resan hem.. Regna hela jävla vägen o vi fick stanna två gånger för att presseningen lossna.. :/
Väl framme i Sörping hade grannarna parkerat så himla bra så vi kom inte in på gården med bilen utan fick parkera ute på gatan o bära soffan därifrån :/ Ännu en gång lyckades vi fastna med soffan i trappen och jag slog i hakan i den typ tre gånger när jag skulle putta på.. Sen fastna vi i dörren och jag bröt ihop o låg över soffan o asgarva o Fia stod ute i trappen o garva så tårarna spruta... Putta in soffan i vardagsrummet iaf, sen ut till bilen o hem till Fias mamma o käka mat :D Sen fick vi kaffe o kaka med för att vi slitit så hårt :P

Efter nån timmes vila så bar det av ner till lägenheten igen... Gjorde snyggaste parkeringen på Nyströmska skolan... Vi kan konsten med att ta upp 4 parkeringsplatser iaf :P
Tömde bilen på det vi handlat på Ikea o grejjerna vi tagit med från Fias mamma... Sen börja vi göra iordning lite smått... Jag fick sätta upp gardinstänger och rullgardiner.. Sen fick jag pyssla ihop Fias kökslampa som tog typ en timme lr nått sånt.. Lite krånglig lampa... Sen gjorde vi klart i köket typ och fixa i vardagsrummet.. Och vid 9 tiden typ så fixa vi lite te o satte oss i soffan o kolla på tv för då orka vi inte mer :)

Så nu har varit hemma en timme typ o har hållt igång hela jävla dagen.. Så det blir att sova nu.. Kommer absolut inte kunna resa mig upp ur sängen imorn för rygg helvetet gör så förbannat ont! Ska värma lite vetekuddar o ta med mig ner i sängen o sen tänkte jag lägga i min värmedyna i sängen också :D Kommer bli riktigt skönt o sova i natt :)
Men jag vill ha en tv i sovrummet!! pappa tog ju fel tv förra gången o gav mig en liten jävla husvagns tv istället för min vita.. Men men det är bara byta :)

Så det var min dag.. Typ :p

/Trin

Det va ett jävla tjat om kaffebryggare! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0