Måndag då

Jaa då var det måndag igen då.. Veckorna går lite för fort för min del ibland :/ Men men.. Gör ju att det blir December fortare :p Och det är ju bra :)
Har inte riktigt bestämt vad jag ska göra idag.. Ska förmodligen till Fia sen iaf :) Ovanligt va? :P
Men först ska jag väl in o prata lite med mamma och Denice tror jag :) För Lena ligger fortf o sover så henne kan ja ju inte störa :/

Min jävla hals verkar aldrig bli bättre verkar det som -.- Fyyy!
Och imorn ska Emil till vårdcentralen o ta lever prov :S Han har körtelinflammation stackarn så han får inte göra ett skit typ.. Kul o ta det jätte lugnt i 3 månader då :/ Stackars lilla plutten :(

Nae men nu har ja väl inte så mkt mer o skriva för idag...Uppdaterar väl lite senare skulle jag tro :)


Blir så trött på alla jobbiga människor ibland.. Ja jag råkade GLÖMMA att göra det ja skulle.. Det betyder inte att jag strunta i det som du säger att jag gjorde. Ska alltid få massa skit av dig.. För du har ju säkert aldrig glömt nått i hela ditt liv?! Du är ju så jävla duktig på att komma ihåg allt jämt! Fan alltså.. Aldrig ska man få va glad en hel dag..

Har varit hos Fia en sväng med Lena och Albin :) Det första Albin gjorde var att hälla ut en mugg med kaffe på bordet :p Sen skulle Fia hälla upp mjölk i sin mugg när hon höll i Albin, det var bara det att hon titta inte vart hon hällde för hon kolla på Albin istället så hon hällde ut mjölken över halva köksbordet xD
Gick ju inte så bra för oss idag :p

Se vid fem tiden kom Rollan dit med Fias nya tv.. Sen ville han åka till Ikea, men jag hade ingen lust att följa med dom så ja åkte hem istället :P Så Fia skulle ringa mig sen när hon kom hem igen så då åker jag väl dit igen antar jag :p Har ju inget annat bättre för mig så :)

Hungrig som satan är jag också.. Men dom har bara ätit massa äcklig mat idag som dom vet att jag inte tycker om så jag får väl vänta med att äta tills imorn, för då kanske dom kan göra normal mat... Vem fan äter rotmos egentligen?! Inte jag iaf! Vidrigt jue... Usch!

Nae nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra faktiskt.. Får försöka hitta på nått så ja inte somnar.. Måste in till mamma o duscha också.. Men jag är fortf lite sur på henne så vet inte om jag vill gå in dit... Aja....



Hmm fick precis en kommentar om att jag är en bortskämd snorunge.. BORTSKÄMD?! Vart då? Känner du ens mig lr? För om du gjorde det så borde du veta att jag om nån är absolut inte bortskämd.. Haha du vågar ju inte ens skriva ditt namn.. Så fjantigt.



Precis hemkommen från Fialuttan! Har kollat lite tv o druckit te o haft det mysigt :)
Men nu är det sovdags för ja ska skjutsa Emil till doktorn kl 07.30... Han fick inte göra nått leverprov idag för dom tog inte sånna prov på måndagar :S Vad är det för jävla skit då? Borde man väl få kunna ta när som helst tycker man.. Aja, han ska ta det imorn bitti istället iaf.. Tur att det blir gjort nån gång iaf...
Var borta hos mormor o dom förut o hämta köttsoppa o grejer :p Inte riktigt min favvomat men det gick ner iaf :) Och när jag kom hem med soppan så hade Lena o Uffe gjort massa våfflor också :p Så det käka vi lite :)

Nej nu är det som sagt sovdags... Natti natt

/Trin

Kommentarer
Postat av: sessa

2008-10-13 @ 16:51:09
URL: http://varning.webblogg
Postat av: sessa

vem är det som är en sådan skit då????

självklart måste man de... ja verkar aldrig få ha en smärt fri dag... suck.. åldern kanske är i kapp.. hihi

2008-10-13 @ 16:53:20
URL: http://varning.webblogg
Postat av: Anonym

Pinsamt, du är 85:a antar jag.., laga din mat själv o sluta vara en bortskämd snorunge.., haha

2008-10-13 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0