Lyckad helg :)

Ja det vart faktiskt en mkt lyckad  helg m jag får säga det själv.. Även om jag är lite mer förkyldän ja va innan helgen så har jag haft det väldigt bra :)
Igår blev det förfest hemma hos mig med Jonas och Uffe :D
Sen fick vi skjuts in till stan av pappa och mamma.. Skulle till Hugos tänkte vi men när dom släppt av oss där såg vi kön o vände rätt fort o ringde pappa och bad dom hämta upp oss igen :P
Fick skjuts upp till Black Lion Inn och gick in där.. Gick på toa o sen till baren.. MEN! Dom hade ju för fan ingenting! Vi bara: En Heiniken tack... Det har vi inte fick vi till svar.... Nahe, en Smirnoff Ice då? Nae det har vi inte heller.. Men vi har den o den ölen.. Jaha vad kostar den då? 79kr! NEJ TACK, vi går vidare sa Jonas o reste sig o gick :p
Gick över till Deli där det var typ 10 pers :/ Köpte en ciderkanna som vi hällde i oss :) Sen bestämde vi oss för att gå vidare.. Hamnade på stopet och drack varsin öl, en stängde dom :p
Så då bestämde vi oss för att gå till Wasa istället... Fick stå i kö i typ 40 min innan vi kom in :S Väl inne skulle lla på toa o när ja kom ut var både Jonas o Uffe borta :p Men hitta dom til slut.. Dom hade gått ut för det var sån kö på toan :p
Träffa Vanessa, Matte och Jyrki och prata lite med dom... Sen kom Uffes bror dit också :) Så vi stod o dansa lite med honom o så där... Haha jag fick till o med Jonas att dansa :p

Och vid 3 så kom pappa o hämta oss o då skulle ju Jonas o Uffe till Max o käka såklart :p Vet inte vad Jonas pyssla med i bilen men han låg typ i mitt knä o hängde ut med huvudet genom rutan när han skulle beställa maten xD Och killen i kassan va skit tråkig :/
Sen bar det av hem till sängen för att få sig lite sömn :)

Och idag har jag umgåtts med Jonas hela dan.. Hanåkte väl hem vid 8 tiden nu ikväll :) Mkt trevligt att va med honom :)
Sen efter att han åkt hem så åkte jag till Fia en svng o fika lite.. Sen satt vi i hennes säng o kolla på tv o käka glass o cocktailfrukt :D *mums*!
Så jag kom nyss hem o börjar bli lite småtrött så tror jag ska gå ner o lägga mig snart :)

Ja det var min helg iaf.. Som sagt så var den väldigt lyckad :D:D:D


/Trin


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0