Jahopp

Då har vi provat på utelivet i Viken då :p Jag fick också dricka mig lite igår :) Ställde bilen nere i Viken och sen gick vi hem från krogen i natt.. Var väl sådär.. Rätt lagom med folk, men det fanns endast två bord på hela stället och typ inga stolar... TVÅ BORD?! Va faan.. Aja.. Kunde ju varit roligare ute om jag inte hade behövt tänka på att pappa skulle ha kul hela tiden.. Får väl testa någon annan dag när han inte är med helt enkelt :)
Men annars var det en riktigt trevlig kväll tycker jag :)
Hade väldigt kul med pappa o Jonas...

138 trappsteg var det på vägen hem iaf :p Och när vi väl kom innanför dörren så ramla jag och Jonas omkull i en hög typ på hallgolvet och pappa bara stod o garva åt oss.. Fattar inte varför han inte blev lika trött som vi blev.. Men men.. Motion fick vi ju iaf....

Nu står Jonas och lagar lite mat till oss :) Pappa åkte nyss hem så vi ska väl fortsätta kolla på One Tree Hill antar jag :)
Sen ikväll vet jag faktiskt inte vad som händer och sker.. Men det är sånt som märks :)

Vi hörs!

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0