Hmm

Man kan ju nästan tro att jag har flyttat jue.. Är fortf kvar nere hos Jonas :) Brukar ju inte stanna så här länge när jag hälsar på men men... Snart brakar väl helvetet löst iaf  o jag måste åka hem :P Brukar göra det när vi umgås för mkt.. Går varandra lite på nerverna :p Men det är smällar man får ta.. På tal om smällar så råka Jonas slå till mig igår och det gjorde förbannat ont! Men det va iofs mitt fel också så jag skyller inte allt på honom :p

Ska man göra idag då? Jonas skulle inte komma hem på lunchen så jag har inget o göra fram till halv fem typ... Eller jo jag måste diska idag igen........ Sen måste jag hänga upp hans arbetskläder också.. Kunde inte göra det igår för den andra tvätten hade inte torkat ordentligt...
Sen ska jag väl försöka hitta nått o äta också.. Han har det ju lite tomt i kylen :p

Aja... Kanske hörs senare :)


Jaha då har jag diskat igen då :) Och även hunnit prata med mamsen och Lena lite grann :D
Och nu har jag precis kommit upp från ett långt varmt skönt bad :D Guuuuud vad jag saknar att ha ett badkar.. Jäkla mamma o Emil som fick för sig efter 14 år att vi skulle skaffa en liten jävla dusch istället för vårat badkar.. Tror dom ångrar sig lite nu för ingen tycker om den där duschen :p Ska försöka övertala mamma att slänga ut skiten o sätta in badkaret igen :D Önska mig lycka till! Det behövs kan ja säga :p
En timmer kvar till Jonas kommer hem då.. Kanske ska städa lite i vardagsrummet innan.. Sen måste jag börja med maten... Ha det!


/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0