Helt seg

Hej hej :)

Har hållt igång sen halv åtta imorse så börjar bli lite trött nu :p
Skjutsa in Emil till läkaren för han skulle va där kl 8.. Sen satt ja o mamma o vänta på honom i 1.5 timme.. Läkaren kommer fram till att Emil har en bullerskada på vänster öra :/ Mindre kul.. Sen va det bara skjutsa honom till vårdcentralen där han skulle ta leverprovet.. Jag satt i bilen o vänta på honom o mamma i 45 minuter, sen skjutsa vi ner Emil till skolan.. Han får tillbaka provsvaren om några dagar..
Sen åkte jag o mamma förbi pappas jobb o hämta lite pengar, sen åkte vi o tanka o handla lite lunch.. Och sen åkte vi hem till Fia och Maggan o käka lite och fika :)
Efter det körde vi ner lite saker till Fias lägenhet och nu har vi väl varit hemma i nån timme typ..

Min bil ska besiktas om imorn iaf :) Så vid kvart över elva ska ja va nere på Jonas jobb imorn så fixar han det innan lunchen.. Sen när han slutat jobba så ska han fixa lite annat med min bil :) Tack skrutten för hjälpen med min lilla bil :D



...........................................................................................................................................
Dags för mig att åka ner till Viken nu :) Så slipper ja stressa runt imorn :p
Men det blir väl lite uppdatering imorn igen :)
Ha det!


/Trin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0