Fredag

Haj haj!

Redan fredag igen.. Veckan har gått skit fort jue.. Men vad har jag hunnit med egentligen?
Mamma och jag har planerat lite inför begravningen.. Typ vilken musik vi ska ha o grejer... När vi går in i kyrkan ska dom spela Always on my mind med Elvis. :) Och när vi går ut blir det I Walk The Line med Johnny Cash :) Eftersom morfar älskade Johnny Cash :D

Va ju i stan med Jonas i onsdags o käpte en tv bänk.. Eller snarare ett stort skåp.. Sen åkte vi ner till honom o vänta in pappa så han kunde hjälpa till att bära upp allting.. Sen va det bara att åka hem o kolla på tv med familjen :)

Och igår var jag o Lena o handla till en smörgåstårta o sådär :) Sen åkte jag ner till Viken så Jonas kunde sätta på vinterdäcken på sin bil så jag kan ha den till Stockholm i helgen :)
Så nu sitter ja o väntar på att klockan ska bli 5 typ så jag kan börja laga lite mat :p

Igår kväll blev det massa tacos och idag ska vi käka Uncle Bens :p


Och imorn är det dags för kryssning också.. :) Blir nog roligt.. Hoppas jag iaf :p

Nu har ja inte tid mer...


/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0