:)

Snart är det dags för dom vanliga vardagssysslorna igen :) Måste diska och dammsuga golv o grejer :)
Fan vad Jonas skräpar ner :p Jag skyller allt på honom för det är ju jag som får städa iaf :p
Ska ta o bada lite också :D Sen kanske jag hinner tvätta lite med...
Har inte riktigt funderat klart vad jag och Jonas ska äta idag, men nått ska jag väl kunna slänga ihop innan han kommer hem :)

Annars då?
Jaa... Igår vart det en heldag men One Tree Hill.. Så nu sitter vi o väntar på att nästa avsnitt ska komma.. Så jag vet inte vad vi ska kolla på idag faktiskt... Segt o sitta o vänta jue!

Ska se om jag hittar nån bra film vi kan kolla på...
Nae om man skulle ta o börja med lägenheten nu då kanske. Så den ser lite bra ut när han kommer hem...

Hej så länge :)



Ja nu kan man väl säga att lägenehten ser rätt bra ut igen.. Har diskat och dammsugit o sådär.. Även hunnit med att tvätta lite...
Käka lite mat när Jonas kom hem också och kolla på ett avsnitt av Chuck...
Och nu sitter jag här o glor för Jonas har somnat i soffan :S Så vet inte riktigt vad jag ska hitta på nu... Aja.. Kommer väl på nått....

Hörs......

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0