:'(

Jag är sjuk!!! Halsen är helt jävla förstörd! Och jag som verkligen hatar att va förkyld.. Finns fan inget värre.. Jag hoppas det går över snart iaf...
Och imorn ska jag tydlige leka roomservice till Jonas fast han sover på hotell inatt :P Det lilla fyllot kan inte gå upp själv till frukosten så jag måste ringa o väcka honom vid 07.15 :/ Får se om han vaknar :) Frågan är ju om jag vaknar :P Förmodligen kommer ja hosta ihjäl mig inatt :/ Skit också!

Har haft en heldag idag... Först åkte jag in till stan o sola md Vanessa, sen åkte vi ut till maxi för hon skulle handla.. Sen blev det ÖB... Sen ville inte min bil va med mer men Matte och Dexter kom o rädda oss.. *TACK*! Sen skjutsa jag hem Vanessa o hjälpte henne bära upp sakerna hon handlat.. Vidare hem till Fia, packa bilen full med kartonger o sen ner till hennes lägenhet o bar in allt.. Tog en runda till hem till henne o hämta ännu mer kartonger som vi körde ner :) Sen kom Rollan dit och fika lite med oss :) Skjutsa hem Fia, tog med lite saker hem som hon inte skulle ha... In till stan igen, hämta up Vanessa, åkte till Vilbergen och hämta upp Robin och Elfa o sen vidare ner till Kungsgatan för att spela biljard. och förresten vad alla andra än säger så äger jag på biljard! xD Skulle man inte ha ner den vita bollen i hålen?! :p
Sen åkte vi hem till Elfa och titta på en film ch sen va det bara skjutsa hem Vanessa o åka hem....
MEN! Sen kom jag till Karstorp o då ville inte den förbannade jävla skit helvetes bil jäveln va med mer igen... Hatar fan min bil! Så fick sitta där i bilen och vänta på Lena o Uffe.. och det var kolsvart ute och jag som är så jävla mörkrädd också :( Va ju fan livrädd där ett tag... Sen kom dom o rädda mig iaf :) Sen prata jag lite med fylle Jonas o sen kom jag äntligen hem :)
Så nu har jag druckit lite te med Lena o Uffe o käkat Ostkrokar! Och kollat på Sally :D
Så nu planerar jag att ta mig nerför trappen o krypa ner i min stora sköna säng o sova i 4 timmar...

Jaja.. Det var min dag det där :p

/Trin

Kommentarer
Postat av: dexthaa

de e lungt vettu :)

2008-10-02 @ 18:09:09
URL: http://dexthaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0