Blä!

Har varit en jobbig fredag...
Var borta hos Anders och Marie o åt pizza på kvällen.. Åsa o Lasse med familj, mormor och min familj var där :) Kul att se alla fast dom flesta var ganska borta för de mådde rätt så dåligt...
Jag orkade inte med att vara där efter två timmar så pappa skjutsa hem mig... Pratade lite med Jonas i telefonen när jag kom hem :) Han kommer hit imorn :D
Sen prata jag lite med Vanessa och hon undra om jag ville komma hem till henne o dricka lite vin så det var bara att fixa i ordning sig och åka till stan :)
Skönt att tänka på nått annat ett tag...
Satt hos Vanessa och dela på en flaska vin sen tog vi en taxi ner till Wasa.. Träffa Matte, Dexter, Jyrki o Bagdad där :) Och lite annat folk.. Kom fram en brud på toan o bara: Det är ju du! Du är med på kort på min blogg!!
Jaha ja.. Ingen aning om vem tjejen va, men iaf :P

Sen kom Emil o hämta mig iaf :D
Så har nyss varit inne o pratat lite med mamma :) Fy va ledsen hon är.. Men hon blev lite gladare när jag och Emil kom iaf :)

Nu ska jag försöka sova lite.. Får se om det går.. Får väl äta lite Geisha som min kära mor köpte åt mig på Cloetta o kolla på lite Scrubs innan jag somnar...

Natti natt :)

/Trin

Kommentarer
Postat av: matte

hahahahah tut tut tut åka epa igen! :P hahaha

kram gumman

2008-10-25 @ 04:08:43
URL: http://metalmatte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha! Du är såååå trög! :)

2008-10-25 @ 12:50:27
Postat av: Jytti

hon heter väl helen tror jag

2008-10-25 @ 16:38:06
Postat av: Helén

Hahaha jaa, jag brukar ta en heldel kort alltså :) Men det är kul, askul å kolla på dagen efter! haha, Wasa ikväll också? isf lär vi ju ses! :)

2008-10-25 @ 16:39:16
URL: http://ekblom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jaa Jytti det hette hon :)

Jo men vi sågs ju inne på toan som vanligt :p Tur att du inte hade nån kamera med dig igår :P

2008-10-26 @ 11:43:25
Postat av: Helén

Jag tyckte det var hemskt tråkigt att jag glömde kameran :) Men nästa gång så ska jag fan inte glömma den! :) Hade du kul då?

2008-10-26 @ 16:58:16
URL: http://ekblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0