Tisdag

Har inte gjort så mkt idag faktiskt.. Bränt ut lite skit från datorn så nu har ja liite mer plats än igår.. Men fortf för lite :S Så det blir att fortsätta bränna imorn :)

Efter typ två års tjatande på mamma o pappa har jag äntligen kommit på vad serien som ja tyckte så mkt om när ja var mindre hette.. Kommer ihåg att vi alltid tittade på den i husvagnen på sommarkvällarna :) Och det var inte så konstigt att vi inte kom ihåg vad den hette eftersom den gick typ 1991 :p Den hette iaf Scali :D (eller The Commish om vi tar den engelska titeln)... Bästa polisserien jag nånsin sett..
Tyvärr har ja inte hittat den nånstans :'(
Och jag som så gärna ville se den igen...
Vill även se Tropical Heat igen.. En annan serie vi kolla på när jag va liten.. Men den hittar jag inte heller :(

Jonas jobba över idag med, för pappa kom ner med Lasses bil för dom behövde byta däck på den..
Så han var hemma strax efter 7..
Och så hade pappa stannat på Willys o handlat lite åt oss som tur va för nu börjar det ta slut i kyl o frys o Jonas får inte lön förrän på fredag.. :/
Så jag lagade lite mat när han kom hem... Det blidde soppa idag :D Så himla gott.. Sån där soppa min mamma brukar göra, men ja vet inte vad den heter :P Men det är sån med köttfärs o potatis i.. mkt gott om jag får säga det själv :)
Och imorn ska ja slänga ihop en potatisgratäng tror jag :)

Annars har det inte hänt så mkt mer skulle ja tro.. Hittat lite jobb jag ska söka o så :) Ska även ner till Arbetsförmedlingen tänkte ja o kolla lite utbildningar.. :)

Men nu är det dags att göra nått vettigt innan ja ska sova.. Jonas somna för flera timmar sen i soffan :p


/Trin

Kommentarer
Postat av: Beauty By Beata

Men hej!

Vad kul att höra från dig och tack va snällt ;)

Jaha, vad har hänt dom senaste åren då? Haha.



Kram

2008-11-27 @ 16:06:11
URL: http://beatas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0