Stress..

Tyckte vi stressa runt som två idioter igår för att hinna med allt.. För skulle vi in till Jonas mamma så dom kunde fira honom för dom hade inte tid att komma ner hit.. Sen käka mat där och fika... Sen var det bara åka till CityGross o handla lite mat, för det behövdes kan ja lova...
Sen ner till Viken igen.. Fixa tårtan, städa det sista, och sen plinga det på dörren!
Så idag tänker jag bara ta det lugnt :D Inte stressa ett skit :p

Ska ju på begravning imorn också :/ Mindre kul... Men men.. Det hör väl till antar jag?


Skrev iofs i messen att folk skulle svara senast den 10/11 om dom skulle komma på festen eller inte.. Det var två personer som behagade att svara så jag antar att ni andra helt enkelt skiter i det... Tycker det är jävligt dålig stil faktiskt.. Men det är ju bara min åsikt!!

Kommentarer
Postat av: Dexthaa

har inte kunnat skriva mess.. men kan inte komma ska iväg rätt tidigt på söndagen..så det blir att stanna i stan..men hoppas ni får kul iaf.. hälsa grattis till jonas iaf.. :)

2008-11-11 @ 19:08:08
URL: http://dexthaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Den där var ny.. Festen är på fredagen men du kan inte komma för att du ska iväg på söndagen? :S

2008-11-11 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0