Söndag...

Dags för lite uppdatering av helgen då kanske?
Va ute med Jonas i fredags här nere i Viken... Men nu skäms han för att gå ut med mig igen för han tyckte att jag va alldeles för full xD
Jag hade visst gått rakt in i en bil på vägen hem och sen ringt till Dexter och berättat det... Kommer inte riktigt ihåg det men iaf :P Jag antar att det hände om han säger så :P
Sen mådde ja inte så där jätte bra när vi kom hem så hinken stod väldigt bra brevid sängen :p

Gårdagen bestod av att ligga i soffan och kolla på massa film och va riktigt bakis... Sen va vi nere en sväng på Jonas jobb och fixa lite med Lasses bil... Och vad glr ja mitt inne på verkstan då? Jo ja ramlar av stolen ja sitter på :P Va nog fortf full skulle ja tro :P  Men Jonas, pappa o Lasse fick sig ett gott skratt iaf :p
Sen hade mamma skickat med massa goda saker till mig o Jonas som vi åkte hem o käka.. Typ nybakta bullar o grejer :D Mums!!

Idag då.. Vi har väl inte gjort speciellt mkt idag.. Kollat på film som vanligt.. Varit nere o handlat lite saker.. Och nu har jag stått o gjort pannkakor i typ en timme... Så jag hoppas dom går att äta... Nu väntar jag på att Jonas ska resa sig ur soffan o fixa maten vi ska käka idag.. Men det lär väl aldrig hända så jag får sitta här o svälta ett tag till...
Städa måste vi göra lite också eftersom Jonas fyller år imorn...

Aja.. Nu har jag inte ork att sitta här längre....

/Trin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0