Onsdag..

Onsdag igen då... Jonas har precis varit hemma och ätit lunch med mig.. Och efter maten fick jag skit ont i magen :/ Så jag ska in o lägga mig i ett varmt bad snart tänkte jag :) Då kanske det blir lite bättre..

Annars vet jag inte riktigt vad som händer idag faktiskt.. Ska väl fixa lite mat sen iaf... Och diska för allt är typ smutsigt.. Och sen måste det dammsugas och tvättas golv o så... Måste hänga upp tvätten och plocka in den rena tvätten :)
Kanske borde ta en helstädning i badrummet också :) Om ja orkar.. Måste ju va fint tills på måndag när Jonas fyller år.. Och han lär väl stöka ner som fan i helgen :p Men då får han stryk :p


Nae nu ska ja bada :) Hörs!



/Trin


<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0