Måndag

Min lilla bejb jobbar över idag :( Så nu sitter jag o väntar på att han ska höra av sig så jag kan börja med maten snart.. Håller på att dö av hunger här jue.. :/ Finns ju inte så mkt att äta hemma heller så kan ju inte ta nått innan.. Får väl ta lite nudlar kanske om ja orkar fixa till det :p
Sen blir det kött, pomme och massa vitlökssmör :D Mums!
Annars händer det inte så mkt idag.. Har varit skit trött hela dan o försökt rensa bort lite skit på datorn.. Inget kul när man bara har 9gb ledigt :S

Jaja. Ska väl fortsätta kolla på 7th heaven ett tag till.. Hoppas han ringer snart!

Och snö har det kommit också.. :) Riktigt fint faktiskt.. Känns som om julen är här snart :D Myspys! Jag som inte brukar gilla snön tycker det är helt okej i år faktiskt :)

Vi höres..

/Trin


<3 J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0