Hemma..

Halloj!

Nu är jag hemma på landet igen :p Åkte hem i tisdags kväll :) Och imorn kommer skrutten hit :D
Va på Maxi med mamma, Lena och Albin igår och sen åkte jag o hämta upp Fia efter jobbet.. Skulle hem till henne och fika lite o på vägen stanna vi hos hennes mamma och tog en liten fika :) Sen kolla vi på massa parlamentet :P

Och för tillfället sitter jag och väntar på att Lena och Albin ska komma hem.. Har ingenting att göra :( Och det är typ 10 minus i mitt hus :S

Aja.. Dags att försöka få upp värmen här inne innan ja fryser ihjäl tror jag :p


Mitt jävla knä har pajjat igen :S Blir galen på det snart.. Gör så förbannat ont och inte skit kan jag göra åt det heller.. Ska leta reda på värktabletterna o se om en sån kan hjälpa mig lite.. Usch hatar det!

Ska snart in en sväng te Fia med datorn :)

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0