Fy fan..

Är så jävla besviken på vissa personer nu så jag vet inte vad jag ska säga... Men det va ju snällt gjort.....
Kul för Jonas... Alla skiter i att komma... Kunde inte ens svara på ett ynka sms om dom skulle komma lr inte.. Dom bara sket i det.. FY FAN!
Men förvänta er fan inget när ni fyller år.. Va fan ska vi fira er för när ni skiter i oss? Så jävla dålig stil...!!
Henka hade iaf en riktigt jävla bra anledning till att inte komma och han hörde åtminstonde av sig och sa det!
Ni andra kan bara dra nått gammalt över er..
Riktigt dålig stil!!




/Trin

Kommentarer
Postat av: Robin

förlåt...hade nog kommit om jag varit bjuden :(

2008-11-14 @ 20:54:06
URL: http://tintin1331.blogg.se/
Postat av: vanessa

Vad jag vet så hörde jag av mig och sa att ja inte kunde..

men jag kanske kommer i håg fel.

2008-11-15 @ 15:26:38
Postat av: Anonym

Det har du rätt i Vanessa så du behöver absolut inte ta åt dig :)

2008-11-15 @ 16:53:12
Postat av: bagdad

ja hade man blivit bjuden som sagt hade jag iaf kunnat ta ställning till det

2008-11-17 @ 17:35:08
URL: http://sabotaged.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bagdad ja prata med dig i telefonen förra fredagen o bjöd dig :p

2008-11-17 @ 21:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0