29/11 -08

Jaha då var det lördag igen då :D Snart dags att åka.. Ska skjutsa Emil och Robin till Linköping först.. Sen ska ja hämta upp Fia när hon slutar jobbet o sen blir det hem till henne o dricka alkohol :P Sen utgång :D
Kommer bli riktigt nice tror jag :)

Jag undrar fortf vart min systers leggings tog vägen... Jag la dom i väskan när ja packa den på kryssningen.. Men sen när ja kom hem va dom borta :S Vem fan vill sno nåns leggings?! Lite onödigt tycker jag.. Speciellt när ja bara hade fått låna dom.. Känns inte speciellt kul att säga till sin syster att hennes nya leggings som hon använt en gång har blivit stulna... :/ Dålig stil av den som gjorde det tycker jag.... Men men...

Nu ska ja packa väskan lite.. Måste hitta kläder tills ikväll o sen lägga ner alkoholen :p

/Trin


Saknar dig här min skrutt <3

Kommentarer
Postat av: vanessa

det är inte lördag det är måndag... kramis tänker på dig nu händer det saker du kommer snart märka det ja svär.. puss

2008-12-01 @ 20:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0