27/11 -08

Ojojoj vad tiden går fort nu.. Nu är det bara två veckor kvar tills jag o Fia åker till Göteborg för att se Volbeat o grejer :D Ni anar inte hur mkt vi längtar :p
Och det är bara 27 dagar kvar till Julafton :p Och jag har ingen aning om vad jag ska köpa till nån!
Våran lottdragning är klar iaf och jag ska handla julklapp till pappa för 300kr och Jonas ska handla till Lena för 300kr... Men vad ska man köpa? Ja har ingen aning om vad min pappa vill ha.. Och man får ju inget svar av han heller :/
Jonas har det ju rätt så lätt iaf eftersom jag vet det mesta som Lena vill ha :p

Så har någon nått förslag på vad man kan ge sin pappa i julklapp? Skulle behöva lite förslag :)

Btw tror jag att jag har lyckats övertala Jonas att åka med mig till Ullared nästa vecka :D Wohoo!! Och det är ju bästa stället att handla julklappar på och även saker till lägenheten som behövs :) Så jag hoppas verkligen att vi åker dit... Kommer ju köpa massa saker till Albin där men det är han ju värd :D Han är ju trots allt mosters lilla älskling :D

Nae nu ska ja äta upp mina nudlar och dricka upp mitt te, sen ska ja kolla klart på 7th Heaven :p

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0