24/11 -08

Det är ju egentligen sovdags nu men tänkte att jag skulle uppdatera helgen lite grann...
Har haft det helt underbart med min lilla skrutt i helgen :D Myst massor och på lördagskvällen var vi på Wasa..

Fredagen var jag, Jonas, Lena, Albin, Emil och Bim hemma för Uffe jobba o mammis o pappis var i väg.. Men Emil och Bim gick o la sig rätt tidigt för Emil hade jouren.. Jag, Lena och Jonas satt och spela lite Buzz o sådär.. Sen tyckte Lena att det var dags att köra SingStar.. Jonas stängde ut sig i köket med sin dator för att slippa oljudet, och sen fick Lena ett sms av Emil där det stod att vi sjöng så jävla hemskt så dom hade vaknat.. xD Det var ju såååå vackert tyckte vi men inte dom.. Så det var bara att byta hus :p
Jag, Lena och Albin gick bort till dom och fortsatte med SingStar och Jonas gick o la sig i våran säng och kolla på Scrubs :)

På lördagen kom Yvonne och Åke (Svärmor och Svärfar :p) ut för att få vinterdäck på bilen.. Och Yvonne passa förståss på att sno Albin så fort som möjligt :p Sen fika dom lite med oss och kolla lite på kort o sen åkte dom hem igen..
Sen kom mormor förbi en sväng också :D
Så hjälpte ja mamma med maten och efter det var det bara att åka te Willys för Jonas ville ha arracksbollar :p Sen behövde vi ju groggvirke också :p
Åkte hem och kolla på lite Scrubs och drack några groggar.. Sen skjutsa pappa in oss till Wasa och när vi kom var det rätt dött där men sen kom det massa folk helt plötsligt...
Sen skulle ja och Jonas upp till McDonalds o käka tänkte vi o när vi skulle gå ringde Zip o sa att dom va i stan så vi mötte upp dom på McDonalds och käka sen mötte vi upp Vanessa med hennes mat vi hade köpt och sen skjutsa vi hem alla...

Sen satt Jonas o yra om massa marsvin o grejer på vägen hem xD Vet inte riktigt vad han ville få fram men det var rätt kul iaf :p

Söndagen bestod av mys i mängder :D Sen bar det av ner till Viken igen :) Så jag stannar väl här till på fredag antar jag för då ska Jonas iväg på lan så han kommer väl hem på söndagen säkert :( Och på lördagen ska ja ut med Fia.. ;) Var ju ett bra tag sen nu.. Typ i början av September lr nått :/

Aja.. Nu ska jag ta en cigg, blåsa ut ljusen, borsta tänderna, bädda sängen och sen sova ;)

Natti natti

/Trin



Ja är så lycklig just nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0