21/11 -08

Har suttit borta hos Lena och Albin och spelat massa gamla spel till Nintendo 8-bit!! Så jävla kul :D Hitta vårat gamla Lifeforse spel och vi brukade äga på det så nu märktes det att det är över 10 år sen vi spela det xD Vi var riktigt värdelösa faktiskt :p Sen körde vi lite Ice Climber också :D Och lite Bubble Bobble som ja inte kört sen jag var typ 7.. Ska lägga in dom på mitt och Jonas Xbox också så jag kan köra lite när jag är hos honom ;)

Nu snöar det igen :D Hoppas det kan ligga kvar för en gångs skull :p

Nae nu ska ja kolla lite Scrubs o sen sova.. Iofs är kl 03.44 så kanske borde sova direkt men hur kul är det då? :p

/Trin


Saknar dig!

Kommentarer
Postat av: Nadia

Låter ju iförsig kul! :)

2008-11-21 @ 03:56:09
URL: http://zoegaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0