17/11 -08

Orka!!


Sitter o drar över massa serier o grejer på min data.. Går lite segt :/ Och Jonas ligger i soffan o kollar på Airwolf :) Själv sitter ja vid min dator o kollar på 7th heaven :P Larvigt ja vet, men sån är jag ;)

Annars har ja mest tvättat o så idag.. Skurat två av stolarna som pappa hade med sig igår.. Och lagat mat såklart... Mkt gott :D

Funderar på att fixa lite te snart.. Eller det kan Jonas fixa åt mig tycker jag :p
Annars händer det inte så mkt.. Veckan vet ja inte hur den kommer se ut faktiskt... Torsdag ska ja träfa Fia tror jag.. och på fredag ska ja va hemma med Jonas, Lena och Albin för mamma o pappa ska till Stockholm då och Uffe jobbar natt.. Och Emil lär väl  va ute nånstans med Bim antar jag :p

Aja.. Ska kolla klart nu...


/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0