16/11 -08

Äntligen söndag typ.. :p
Hade riktigt trevligt i fredags faktiskt :)
Zip och Amanda kom hit o umgicks med oss.. Sen kom pappa, Uffe, Emil och Bim ner en sväng också, och innan dom skulle åka så skjutsa pappa ner oss fyra till krogen.. Var ju inte så jätte mkt folk ute men vi hade kul iaf :D haha 27 o 50!! xD Vilket jävla tjat om det :P Tror hon sa det 10 gånger när ja o Amanda va ute o rökte :P Men det va ju sjysst av Zip att fråga henne iaf även fast hon tacka nej :P

Lördagen låg vi mest o slöa halva dan typ.. Sen åkte Zip och Amanda hem o då spela jag o Jonas lite Eye Toy! Men han fuska som vanligt så ja förlora hela tiden :P Sen laga jag lite mat och sen tog vi några grogg o gick ner till Davidssons! Mkt mkt mer folk igår kan ja säga... Så det var kul.. Ända tills hon tvinga mig att dansa och Jonas gick åt andra hållet -.- Men ja kravla ju inte omkring på golvet som vissa andra iaf xD
Haha nae men det var en lyckad helg faktiskt :D

Idag har vi kört lite Eye Toy och kolla på massa Airwolf... Och nu är Jonas nere på jobbet med pappa och jag väntar på att mamma, Lena och Albin ska komma hit :D:D

Ska fixa lite fika innan dom kommer så vi hörs :)

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0