Västervik

Har spenderat dagen i Västervik med familjen :) Mkt mkt trevligt :D Åkte hem från Matte o dom vid 9 i morse sen bytte ja om lite, åkte ner till landet o käka frukost, sen åkte jag, Lena, Uffe och Albin i en bil ner till Västervik och mamma o pappa tog deras bil och åkte ner :) Gick i lite affärer o kolla o sådär.. Hitta ett par nya jeans äntligen :D Så nu är jag glad :p

Igår va jag hemma hos Matte och dom och var typ död hela dan.. Bara låg i soffan o typ sov.. Så hade jag 3 små pojkar som laga mat till mig o grejer :D Mkt trevligt tycker jag :) Det får ni allt ta o göra oftare :P Sen blev jag as sugen på glass, men konsum hade stängt så jag fick ingen :( Men det tog vi igen nu ikväll istället :P Åt så jag börja må illa jue :P

Annars har det väl inte hänt så mkt.. Festa lite i fredags.. Blev liiiiite mkt alkohol för min del :P Prata med killen på U tre gånger o somna inne på toan :P Den där Ullrik är ingen trevlig kille :P
Sen på lördagen var jag o Dexter nere i Viken på Karnebåtfestivalen och kolla lite, men det börja ös regna så vi åkte ner till mamma o dom på landet istället o käka :p Sen åkte vi till stan och skjutsa hem Sofia från krogen o hämta upp Dennis också.. Sen skjutsa vi Emil mfl till Shell... Undrar om Jonas mådde bra där bak xD Sen blev det att åka till Skarphagen o kolla på lite film o sen försöka sova, då vi såg en skräckfilm :/
Kolla på en vidrig skräckfilm igår också så jag våga knappt sova :P Jag byggde en barriär runt Mattes säng så spökena inte skulle komma åt mig när jag låg på golvet xD Fan vad Dennis o Matte mobba mig sen :( Men men, det bjöd jag på ;)

Nu ska ja in till andra huset o kolla på lite film med Emil :D Sen ska ja sova för jag ska till Finspång imorn och fira Jonas systerdotter som fyller år :)

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0