Polare?

Jaa dom är ju snälla.. Man kan visst inte lita på nån nu för tiden.. Och jag har en stark känsla av vilken "polare" du menar! Och ska jag va helt ärlig förstod jag det för ett bra tag sen.. Men men, om inte människor har några egna liv måste dom ju alltid försöka förstöra nån annans.. Väldigt patetiskt tycker jag.. Men är det så ni vill ha det så fine!

Är sams med Lena nu iaf :D Orka inte gå o va sur på henne längre så jag bad om ursäkt o muta henne med lite te som jag fick av Dennis :p Eller te o te.. Det ser ju ut som om det är nått annat i :p Det märks ju när vi smakar på det :P
Va i stan och lekte lite med Dexter igår :D Jag hade inget o göra så vi satt o kolla på lite skit på Youtube o sen på nån film :) Sen hämta vi Matte o Dennis som va aningen fulla :p Sen fick ja stå o laga mat till dom :p

Har nyss varit inne hos mamma o duschat.. Jag gjorde även en plaskdamm på badrums golvet xD Avloppet funkar tydligen inte som det ska så när jag hade duschat klart var det vatten överallt :p Så det va bara springa ut i hallen o hämta skur hinken :p

Nu ska ja fixa iordning mig o få liv i Emil så jag kan få min alkohol :P

Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0