Knäpp..

Fy fan vad jag är trött idag.. Somna vid 5 tiden imorse jue :/ Kunde helt enkelt inte sova, så jag satt o kolla på tv och klippte luggen o grejer :P Nae jag är inte normal :P Men det har jag aldrig påstått att jag är heller ;)
Idag vet jag dock inte vad som händer.. Skulle ju träffat Fia idag men vi skjuter upp det tills imorn för hon hade lite saker o göra och jag är as trött :P Och om vi tar det imorn så kan vi ju alltid titta förbi Wasa en sväng också ;) Mkt bra idé Fia :P

Nahe om man skulle ta o klä på sig lite och hitta på nått och göra kanske... Låter bra... Men vi säger det så länge då :)

Ha det!

Puss <3


Kom precis hem till min extremt kärleksfulla familj... Ibland tycker jag verkligen inte om någon av dom och vill bara flytta härifrån... Dom sa inte ens hej till mig när jag kom hem utan dom låtsades att dom inte hörde mig fast jag sa hej högt och tydligt 3 ggr... Jävla snälla dom är.. Det va bara mamma som hälsa... Men men, dom andra kan ju dra åt helvete lr nått.. Inte fan bryr jag mig... Jävla idioter!!!!!!!!
Och det är så fruktansvärt jävla varmt i mitt hus så jag vet inte vart jag ska ta vägen snart.. :/
Allt suger faan idag!! Jag hatar varenda jävla människa på denna jord!

Hej då!


Håller på o formatera om min skitdator.. Och jag har så extremt tråkigt :/ Borde väl egentligen sova lite men det är alldeles för varmt här inne..:S Hjälper ju fan inte att ha fönstret öppet -.-
Aja.. Ska lyssna på lite musik o sen sova tror jag.. men vi hörs väl lite senare lr nått...

Puss <3


Gratis kondomer är alltid nice :P Samla lite poäng så får du dom hemskickade ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0