Jaha...

Tre inlägg på en kväll.. Måste va mitt nya rekord :p
Har du nånsin kännt som om du har förlorat precis allt? Det är absolut ingen rolig känsla kanjag ta och berätta för dig.. Ingen rolig känsla alls.. Trodde verkligen inte att det skulle bli så här och att jag skulle må så här jävla dåligt.. Och inte ha någon alls att prata med.. Det suger om jag ska vara helt ärlig... Men man får väl helt enkelt stå ut med det.. Om det funkar så? Jag vet faktiskt inte.. Förmodligen kommer jag lära mig allt leva med det... Jag vet inte.. Men just nu känns det bara så jävla piss jobbigt... Nånstans inne i mig gör det riktigt förbannat ont.. + min armbåge som jag slog i för en timme sen typ, men det hör ju inte hit.. Även fast det gör fittigt ont och jag tror att jag krossa den men skit samma....
Men jag ska inte tråka ut alla som sitter och läser min blogg, även fast jag inte förstår varför nån läser den när det ändå bara står massa skit här.. Men jag måste ju få ur mig mina känslor på nått sätt.. Är ju inte direkt så att jag har nån att prata med.. Kan ju inte ens prata med min syster om det.. Och är det inte så att man ska kunna prata om allt med sin syster? Jag önskar att det va så iaf...
Jag har sån stor lust att bara gå ut i skogen och skrika och gråta så mkt jag bara kan.. Men problemet är ju att jag är så jävla mörkrädd :p Jag hatar skogar på natten.. dom är jävligt äckliga..

Men jag kanske mår bättre imorn? Vi kan ju alltid drömma.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0