Hjälp!

Jag lovar att jag har aldrig varit så rädd för en person i hela mitt liv som jag är nu! Jag har fan kännt Sofia, Maggan o Göran i hela mitt liv och jag har aldrig sett Göran arg förut.. Förutom ikväll! Det va det värsta jag varit med om. Jag hade fan hjärtklappning när jag slängde mig ut ur bilen.. Trodde fan han skulle slå på Sofia.. Jag är fortf livrädd.. Meningen va att jag skulle sovit hos Fia men när jag såg Göran så där arg då ville jag bara hem till mamma o pappa..(Lite barnsligt jag vet, men sån är jag!)...  Ringde pappa o nästan grät för jag va så rädd o han blev ju inte så glad för han skulle ju upp o jobba, men sen när ja förklarat varför ja ringde tror jag att han förstod..
Jag tänker ju inte åka o hämta min bil imorn förrän han o Maggan har åkt iväg för jag vågar fan inte träffa honom för tillfället.. :/
Men om man bortser från det så va kvällen väldigt lyckad faktiskt.. :) Hade mkt trevligt på Wasa o hemma hos Fia innan vi åkte.. Tyvärr blev ju slutet på kvällen inget bra... Inget jag kommer glömma i första taget... Jag brukar inte gråta för att jag är rädd för någon men nu gör jag fan det.. Har fan fortf hjärtklappning... Måste försöka sova iaf... Så vi hörs väl imorn lr så :)

Ha det!

Puss <3

Nae det här blir sista inlägget jag skriver i den här bloggen!!! För ni som verkligen inte har med mitt iv o göra läser tydligen den, men det här var sista gången! :P Hoppas du är nöjd nu, när du tagit i från mig det sista lilla privata jag hade! Skaffa dig ett liv!      Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0