Aww

Va i Finspång igår och firade Alexandra lite :) Det första Lina gjorde när jag satte mig ner va och lägga världens sötaste lilla hundvalp i mitt knä :D Jag blev kär! Hon va så himla söt!! Såg ut som en vit liten björn :p Sen kom den andra hundvalpen fram också och han va en liten tjockis :P Men dom va hur söta som helst :) Så hade dom en valp från förra kullen inne också :) Lilla Lady :D Jag ville sno med mig alla tre hem :) Dom andra monstrena va ute :p Men om nån vill köpa en liten valp så finns det fem stycken till salu :p Och dom är hur underbara som helst :) Hade ja haft mkt pengar hade jag köpt allihop :P

Och idag har det inte hänt så mkt än.. Har gosat lite med Albin och så där :) Han va på mkt bra humör idag så det va bäst o passa på :)

Ikväll blir det Wasa igen :p Som vanligt när det är onsdag :p Ska hämta upp Sofia när hon slutar vid 19.15 sen ska vi förfesta lite :)

Om man skulle ta o fixa lite musik till datan då kanske.. Har ju inte ett jävla skit på den än :(

Och jag har fortf så jävla ont i min armbåge som jag slog i häromdan :/ Kan ju inte ens nudda den utan att det gör ont :(

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0