Tjosan!

Dags för en liten uppdatering nu tycker jag...
Stressat runt som idioter bara för att det varit jul!


Julafton: Upp kl. 07.00! Fixa iordning oss, och åkte in till Norrköping för att hämta upp Yvonne och Åke.. Vidare ut till Finspång.. Käkade frukost julbord :p Öppna julklappar :) Fick en tigermatta :p Dom tyckte den passa mig.. Sen var det bara att åka hem igen så vi va hemma ungefär när Kalle började... Jag och Jonas somna i soffan när Kalle var så sov typ en timme :p
Sen gick alla o vänta på att folket från Åttingshagen och Lena, Uffe och Albin skulle komma :) Tog sin lilla tid men sen kom dom iaf.. Käka massa mumsig mat som min mamma gjort :D Och när jag, Jonas, Emil och Bim satt i vardagsrummat o käka mat så hoppa det omkring en tomte utanför fönstret :S Så det var ju bara för alla barn att sluta äta o springa in i vardagsrummet.. :p Fan första tomten ja har sett som tar sig en snaps under julklappsutdelningen xD Och som lyfte på skägget för att kunna dricka! haha!
Fick käka klart sen iaf, sen ville ju barnen öppna alla julklappar så det var ju bara slå sig ner på en stol o få massa paket :p
Men gud vilka bortskämda ungar! Börja tjuta när paketen va slut :p
Men Albin var nog värst.. Han fick nog flest paket av alla, tror det tog 2 timmar för Lena och Uffe att öppna alla :p Men vadå han är ju så liten o söt så det gör inget :p Han fick ju ändå bara saker han behöver så :)
Jag o Jonas fick ju också rätt mkt saker så jag är nöjd :)


Juldagen: Gick upp vid 11-tiden typ.. In till mamma och käka frukost sen ut till motorvägen för att hämta upp Carro, Maggis och Alex vid statiol macken och sen åka ner till Kisa..
Käkade julmat hos Jonas syrra Marie och gav Sarah lite julklappar.. Skapligt mkt ungen har växt.. Har iofs inte träffat henne sen bröllopet förra sommaren..
Sen var det bara att stressa tillbaka till carros bil för att åka till Norrköping igen o ställa hennes bil utanför hos Inger (Jonas andra syrra) och sen åka ut till Vikbolandet.. Ja hade ingen aning om att det fanns en Nudist camping där! :O
Aja, kolla på våran bebis som vi ska hämta på nyårsafton :D Så i år blir det en lugn hemmakväll för oss och bebisen :p
Men det gör inte mig nått faktiskt...


Annars har vi inte gjort så mkt.. Städat o grejer... Va i stan igår och handla massa mat och grejer till bebisen :D Skulle firat Jonas mamma som fyllde år men hon va sjuk så det blev inget...

Och idag gick vi upp vid 9 typ och städa o så.. Sen kom Henka hit och drack lite kaffe och nu är dom nere på Rejmes och fixar hans bil.. Själv sitter jag här och glor typ, men ska snart ut o köra lite Guitar Hero tänkte jag...

Ha det!
/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0