Tisdag

Har precis tagit ett låååångt skönt bad i hop om att foten skulle bli lite bättre.. Men inte då.. Den är blå och svullen och gör rätt så ont :/ Förstår inte varför ja ska ha sån otur jämt.. Jaja det går över tills ja gifter mig som min pappa alltid brukar säga när jag slår mig :p Fast ska ja vara helt ärlig hoppas jag att det går över tills på fredag, för jag menar hur kul är det att gå på konsert med en fot som värker som jag vet inte vad? Inte speciellt så jag ska ta det extra lugnt dom kommande dagarna och inte belasta foten för mkt..

Nu har jag iaf kollat klart på säsong 1 av En Fyra För Tre.. men ja vill ha dom andra tre säsongerna också.. Hittar dom ingenstans bara :(

Sitter här och funderar på vad ja ska göra för mat imorn.. Men jag kommer inte på nått.. Hade tänkt göra wok men ja glömde min wokpanna hemma hos mamma o pappa så det gick ju inte :/
Någon som har nått på förslag på vad man kan laga?

Ha det fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0