Snart så

bär det av till Ullared.. Jonas går upp om en halvtimme typ.. Själv har ja varit vaken i en timme för jag har så fruktansvärt jävla as ont i min fot.. Skulle bära in Albin till mamma och pappa igår och det var mörkt ute.. Och då finns det en stor stenjävel på gruset som man inte ser när det är mörkt så ja vricka till foten på den och ramla med Albin.. Som tur var så var jag så pass snabb när ja kände att ja ramla att ja lyckades hålla upp honom i luften så jag var den enda som fick ont.. Och det verkar inte som om smärtan vill försvinna nu :/ Det värsta är ju även att det är foten som redan är svullen sen ja blev nerknuffad för en trappa... Men jag är bara glad för att Albin inte slog sig, då vet ja inte va ja hade gjort...

Annars då?
I fredags var ja o Jonas ute i Linköping med Zip, Amanda och Figell och massa annat folk.. Var väl helt okej faktiskt.
Och i lördags var jag inne i stan och fika o käka mat med Vanessa :) Sen åkte ja o hämta upp Fia efter jobbet och sen vidare hem till henne.. Sen blidde det Wasa på kvällen :) Mkt trevligt...

Nae nu ska ja klä på mig så ja är klar att åka.. Hörs!




Nu är vi äntligen hemma igen.. Är helt jävla död efter den här dagen.. Jätte skönt att gå omkring på Ullared när man har stukat foten då.. inte! Sen körde Emil över min vänstra häl typ 3 gånger :p Han va inte klok.. Och sista varvet inne på Ullared så körde Jonas omkring på Emil i kundvagnen för då orka inte Emil gå längre :p
Men det vart en lyckad dag iaf :) Köpte massa julklappar och grejer till lägenheten o så :) Jag fick t.o.m. med mig en kjol, en klänning, två tröjor o lite annat  smått o gott hem :D Så nu är ja nöjd :)

Nu tänker ja bara ta det lugnt o sitta här med min värkande fot och titta på En Fyra För Tre...
Tack för alla fina saker Jonas <3 Älskar dig min lilla gullunge :D 

/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0