15 December

Ja jag skrev ju att jag skulle uppdatera lite idag så det är väl dags att göra det :)
Har varit inne i stan och träffat Miia idag och lekt lite med hennes två små asgulliga hundvalpar :D Det va bland det sötaste jag sett.. Såg ut som två pyttesmå gosedjurs hundar :)
Sen åkte ja hem o käka lite för att sen åka ner till min lilla älskade sötkorv :) Så nu sitter jag nere hos Jonas.. Vi har nyss käkat lite wok o snart ska ja fixa klart Lenas julklapp tänkte jag..

Helgen då.. Var en mkt lyckad helg om jag får säga det själv..

Fredagen blev lite små stressig då det tog 5 timmar att åka till Göteborg på grund av all jävla snö.. Sen var det världens bilkö inne i Göteborg så vi checka in på vandrarhemmet vid 6tiden ungefär, sen fick vi gå ner till bilen o hämta packningen o sen kunde vi göra i ordning oss..
Va lite stressade eftersom konserten skulle börja kl 20.00! Men vi åkte från vandrarhemmet runt åtta tiden och förbandet började inte spela förrän nio iaf så vi hann :)
Och jag kan säga som så att Volbeat var helt underbara live.. Det var ett jävla drag där inne och ja o Fia höll på att bli nermosade då vi stod längst fram så vi var snälla och flyttade på oss :p
*Jag tog i hand med sångaren*!! :p
Sen blidde det efterfest på Sticky Fingers :) Vi åkte hem rätt tidigt o la oss..
Runt 2 tiden tror jag eftersom båda va rätt slut efter bilfärden ner..

Lördagen bestod av besök i affärer i Göteborg :) va inne på shock en sväng :D Bästa affären!
Käka lite på väg tillbaka till vandrarhemmet, sen sov vi i typ 2 timmar, sen va det bara att börja dricka igen och sen bege oss till Rockbaren! Me like :D Skit bra ställe och underbart bra musik :D

Och på söndagen åkte vi hem rätt skapligt.. Hann lagom till fikat efter Antons dop :)
Sen var det bara att åka hem o typ halvdö i soffan ett tag för sen kom alla hem från affären o då va det inte lugnt o skönt längre :p
Spela lite nintendo 8 bitars med Lena :D Sen däcka ja i min skööööna säng :D

Det va min helg det :) Nu ska ja gosa ner mig hos min skrutt :)

Ha det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0