xD

Bara för att det är så irriterande att läsa alla svaren :P

1. Har du ett förhållande?
Försökte gifta mig med min 2 månader gamla systerson men min syster gick inte med på det så nae... :(

2. Hatar du mer än 3 personer?
Jag hatar väl ingen! Förutom några kanske då :)

3. Hur många hus har du bott i?
  Typ 3 stycken skulle jag tro.

4. Vilken är din favoritglass?
Kola glass!

5. Vilka är dina favoritskor?
  Mina allra första Etnies som jag köpte när jag gick i ettan på gymnasiet! Dom dog tyvärr en dag på Liseberg när det hade regnat och jag fick för mig att gå genom den största vattenpölen på hela stället!

6. Har du fällt krokben för någon?
Varje dag!

7. Vilket var det värsta ämnet den här terminen?
Öhh

8. Vilket var ditt favoritämne den här terminen?
Ehh...

9. Äger du en Britney spears CD?
Absolut... INTE!!

10. Har du någonsin spytt bland folk?
Klart jag har! Alla spydde väl när dom var bebisar?

11. Säg något du alltid tänker på?
Mat?

12. Vilken musik tycker du bäst om?
Den jag tycker om kanske?

13. Vilket stjärntecken är du?
Jungfru ofc!

14. Vilken tid föddes du?
Alldeles för sent!

15. Vem var den senaste du kysste?
Hahahaha! Nae..

16. Har du haft telefonsex?
...................... Det har väl inte du med att göra?!

17. Vilken är den pinsammaste CDn du säger?
Det måste nog va en skiva jag fick av min syster med Arne Weise skulle jag tro..

18. Är du sarkastisk?
Jag?! Pfff...

19. Vilka är dina favoritfärger?
Svart och rött så klart!

20. Rakar du dig?
Nej för fan jag sparar så jag kan göra flätor!

21. Sommar eller vinter?
Sommar med ösregn!

22. Vår eller höst?
Hösten så klart :)

23. Vilken färg gillar du att ha på dig?
På mig? Jag brukar inte måla med massa färg på mig själv, men tack för att du frågar.

24. Pepsi eller Sprite?
Sprit?

25. Vilken/vilka färger är din mobil?
Svart och silver..

26. Var är ditt andra hem?
Hema hos familjen Flink skulle jag tro.

27. Har du någonsin örfilat någon?
Jag som aldrig har varit dum mot någon i hela mitt liv? Det har väl hänt på fyllan kanske.. :)

28. Har du dåliga betyg?
Betyg? Absolut inte!

29. Skriv något
Tjena påre!

31. Vad var ditt första husdjur?
Måste varit min kanin, Stampe Långöra.. Eller va det min undualt som hette Mimmi fast det va en han? Jävla transa va det iaf...

33. Spelar utseendet någon roll?
Ser det ut som det?

34. Tar du första steget?
Ja vem fan skulle annars gå åt mig? Ingen annan kan väl ta första steget med mina fötter heller? Dum fråga!

36. Favoriträtt?
Min mammas lappkojs!

37. Är du för förlåtande?
En skulle trot!

38. Hur många barn vill du ha?
Typ så många jag känner för att klämma ut..

39. Äger du något från Hot Topic?
Ehh nae..

40. Vilken är din favoritfrukost?
Frukost? Det har jag inte ätit sen ja va typ 12... Men te med Lena om jag måste säga nått..

41. Äger du ett vapen?
Jao.. Ligger två borta vid min tv :D

42. Har du någonsin trott att du varit kär?
Lätt.

43. När grät du senast?
Räknas det om jag skratta så jag tjöt? Annars va det nog för ett par dagar sen när jag insåg hur ensam jag va...

44. Vad gjorde du igårkväll?
Typ satt och kolla på "Hjälp, jag kan inte sluta fisa" och tänkte genast på Thina!

45. Var reste du senast?
Räknas min Roadtrip till Skövde? :p

46. Har du kallat din lärare för mamma?
Jo för min manliga lärare jag hade va ju extremt lik min mamma... INTE! så Nej..

47. Har du någonsin varit i ett slott?
Hallå, jag bor i ett slott så jaaaa...

48. Vad är dina smeknamn?
Det är ju så många jue! Men Trin är bäst :) Sen finns det ju Jake också :p

49. Känner du någon som heter Berta?
Ja för fan.. En av mina fiskar heter det..

50. Har du varit i Asien?
Varenda dag..

51. Äger du någonting från Banana Republic?
Naj..

52. Tänker du på någon just nu?
Det vill du gärna veta va? Jo men det finns nog nån som snurrar omkring i bakhuvudet på mig skulle jag tro!

53. Har du kallat någon för älskling?
Ja det säger jag till Albin varje dag :)

54. Röker du?
jo jag gör visst det har jag hört...

55. Äger du en diamantring?
Nae men jag hade en diamantring på mig som va värd typ 150.000 kr på min studentbal :)

56. Är du nöjd med ditt liv?
Liv? Jag har fortf inte skaffat mig nått...

57. Färgar du ditt hår?
Vem gör inte det?

60. Vad gjorde du i Maj 1994?
Det va ju den dan som jag och Sofia lekte med dockor skulle jag tro... ;)

61. Äger du en Backstreet Boys CD?
Tyvärr ja... Den ligger på vinden nånstans..

62. McDonald's eller Max?
Max hamburgare o dip och McDonalds pomme!

63. Gillar du dig själv?
Om jag måste så...

64. Är du närmare din mor eller din far?
Min mamma ofc! Hon är ju min idol :D

65. Favoritegenskap hos motsatta könet?
Jaa du...

66. Är du mörkrädd?
Bara när det spökar i mitt hus... :(

67. Har du någonsin ätit lim?
Jag är väl inte dum heller?

68. Har du en webcam?
I en kartong nånstans...

69. Har du någonsin strippat?
Oh nej.

70. Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag?

Stå upp och kissa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0