Volbeat och Göteborg!

Fia och jag satt o fika igår och börja prata om ifall vi kanske skulle dra till Göteborg nån helg o festa lite.. Varför inte liksom? Kul grej så där :) Sen typ 5 minuter efter att jag kommit hem ringer hon och säger att Volbeat ska spela på Sticky Fingers i Göteborg i December så idag har vi bokat biljetter och vandrarhem :D Så den 12 December drar vi till Götet och stannar i 2 dar :D Ska bli mkt mkt kul :)
Sen i slutet av Augusti blir det ju skogsröjet också :D Mamma ska betala våra biljetter dit så vi kan köpa dom typ imorn lr så :) Woo! Så nu är jag rätt så glad igen!

Ska in till stan med Lena och Albin nu och äta lite :P Sen ikväll vid halv nio ska jag och Cissie till Miia en sväng och fika lite med henne :) Och imorgon har jag ingen aning om vad som händer men lite alkohol ska man väl alltid kunna få ner i magen kanske ;)

Nae nu måste jag gå innan Lena blir alldeles galen på mig :P

Ha det!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0