:)

Lika bra att göra som alla andra :P

Ett litet test bara !




1. Fullständigt namn?; Catrine Susanne Desirée Berling
2. Hur gammal är du?; 22
3. Vart bor du?; Söderköping
4. Bor tillsammans med?; Mina fiskar och alla mina spöken :)
5. Färg på ditt hus?; (Lägenhet): Rött
6. Hus eller lägenhet?; Hus
7. När är du född?; 18 September 1985
8. Klass?; SP3D
9. Vilket år tar du studenten?; 2004
10. Något jobb?; nej
11. När gick du upp i morse?;  Imorse? Typ 14.00

12. När ska du sova?; När jag somnar antar jag.
13. Duschat idag?; Inte än
14. Kramat någon idag?; Klart jag har! Om min mamma räknas :p
15. Pussat någon idag?; Självklart! Pussa massor på Albin förut :)
16. Vad har du ätit idag?; Makaroner och köttfärrsås
17. Dagens klädsel?; Jeans, linne och tjock tröja
18: Vad är klockan nu?: 23:47
19. Dagens sötnos?; Albin <3
20. Dagens roligaste?; Emil när han sprang omkring med en regnmössa på sig ;)

Socialt:
21. Har du många vänner?; Ett par stycken
22. Hur många har du kysst?; Många...
23. Vem kramade du senast?; Mamma eller Albin
24. Är du omtyckt?: Det vet i faan
25. Hur många har varit otrogen mot dig? Typ 1 
26 Har du pojk-/flickvän?; Pff, nae!
27. Har du varit kär i någon av dina kompisar?: Ja
28. Vem pratade du med i telefon senast?; Dexter
29. Vem fick du senast sms ifrån?; Fia
30. När hade du sex senast?: Sex? Jag är ju fan nunna... Nae men det är väl ett tag sen skulle jag tro.
31. Vem fikade du med senast?:Fia såklart.
32. Vem flörtade med dig senast?`: Säkert nån av Emils polare :P
33. Har du blivit utnyttjad av en kompis?: Oh ja!

Favorit (just nu)
34. Dryck?; Fanta med lite vodka i :p
35. Färg?; Svart
36. BIl?: Volvo
37. Stad?; Göteborg
38. Land?; Sverige
39. Ämne i skolan? Skola, va fan är det?
40. Människa?; Min sötkorv Albin :)

Senaste:
41. Personen du tänkte på?; Cissie
42. Personen du kysste?; Ingen aning
43. Gången du spydde?; Ett tag sen
44- Gången du grät?; Det var nog bara nån vecka sen
45. Pizzan du åt?; Ingen aning
46. Gången du var i Göteborg?; 26-27 juni
47. Gången du var i stockholm?; 14-16 Mars
48. Gången du var full?; I lördags skulle jag tro
49. Gången du var hög?; .....
50. Senaste gången du rökte?; Typ 30 minuter sen


Antingen eller:
51. Svart eller vitt?; Svart
52. Hund eller katt?; Hund
53. Ut och festa eller hemma och mysa?; Spelar ingen roll
54. Tv-spel eller datorspel?; TV-spel såklart
55. Singel eller upptagen?; Singel!
56. Hångla eller ha sex?; både och
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?; Lunar skulle ja tro
58. Ragga eller bli uppraggad?; Jag raggar inte på folk!
59. Big Brother eller Paradise hotel?; Paradise Hotel
60. Blond eller svart hår?; Svart
61. Har du blåa ögon eller bruna?; Grön/blå/grå  :P
62. Choklad eller lakrits?; choklad
63. Göteborg eller Stockholm?; Götebörg
64. Högerhänt eller vänsterhänt?; Högerhänt
65. Coca cola eller fanta?; Fanta
66. Pizza eller kebab?; kebab
67. Randigt eller prickigt?; Randigt
68. Älska eller älskas?; älskas
69. Leva eller dö?; Leva

Antal:
70. Personer du älskar?; massor
71. Personer du hatar?; fåtal
72. Gånger  du varit full?; Va är det för jävla fråga? Ska man komma ihåg sånna saker?!
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?; Ingen aning..
74. Glassar du ätit på en dag?; Öhh
75. Msn kontakter?: 77
76. Gånger du haft minnesluckor?; Haha många gånger som tur är
77. Gånger du varit hög?; Aldrig!
78. Personer du saknar just nu?; Typ två stycken
79. Gånger ditt hjärta brustit?; Ojojoj alldeles för många gånger..


Vem:
80. Vill du kyssa nu?; En sötnos :)
81. Ska du träffa imorgon?; Ingen aning.. Familjen antar jag
82. Sjöng du senast för?; Mina fiskar :p
83. Hade du senast en msn-konversation med?; Dexter
84. Spelade du tv-spel med senast?; Mig själv
85. Vill du ta med på resa nu?; Samma som på fråga 80
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?; Det du :)
87 . Förtjänar att dö?;  Finns säkert nån där ute
88. Är söt?; Albin ofc!
89. Vill du sova jämsides med i natt?; Samma som på fråga 80 och 85

Vad:
90. Gör dig glad?; Albin och vännerna såklart :) Och min underbara familj :D
91. Gör dig ledsen?; Väldigt mycket
92. Vill du helst göra nu?; Självdö i en buske nånstans...
93. Önskar du att du slapp göra?; Va nykter :p
94. Vill du ha nu?; Nått o äta :p
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?; Pengar till min tatuering
96. Längtar du till?; Inte mkt alls
97. Tycker du om dina betyg?; samlat betygsdokument... Skitbra verkligen
98. En sak du ångrar i ditt liv?; Att jag blev så dum i huvet :P 
99. Är det bästa som hänt dig?; Albin :)
100. är klockan nu?: 00.01


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0