Seg dag..

Vakna vid 4 idag :/ Så jag sov visst bort halva dan.. Och sen har jag haft skitont i huvet idag och ännu mer ont i halsen nu :( Borde nog ha stannat hemma igår antar jag... Men men, gjort är gjort.. Förhoppningsvis blir jag bättre snart, för nu är jag riktigt trött på att va sjuk..!
Och nu har min handled fuckad upp sig också -.- Den är typ dubbelt så stor som den vänstra :/  Det är fan helt jävla otroligt.. Jag ska fan alltid ha ont nånstans verkar det som.. Så imorn blir det att åka till vårdcentralen...
Jonas va här och hälsa på förut iaf :) Mamma blev skit glad när han kom hit :p Hon ville inte låta honom åka hem så hon planerade att sno hans bilnycklar o gömma dom men det funka inte :P Jag följde med honom och handla lite mat o så där och sen käka vi lite inne hos mamma :) Sen blev det björnbärs paj till efterrätt :D Mkt gott!

Och efter att Jonas hade åkt hem så fixa jag lite i huset.. Har flyttat upp lite grejer från sovrummet till vardagsrummet och tvärtom :) Börjar bli lite ordning på det nu iaf :) Fast det är fortf mkt kvar att fixa innan det är bra..

Imorn ska jag in till stan och träffa Fia när hon har slutat jobbet iaf :) Sen på kvällen vet jag inte vad som händer och sker.. Och på lördag ska jag träffa Cissie och kolla på Miss Behaviour :D Mkt mkt bra band..

Men nu ska jag i alla fall kolla klart på filmen, sen kanske fixa lite till i huset och sen blir det att sova lite :) Så god natt :D

Ha det!

Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0