Så svårt..

Känns verkligen som om det var ett hej då.. Kommer bli väldigt svårt att inte prata med dig mer, men det är så du vill ha det och jag accepterar ditt val! Tack iaf för att du stått ut med mig.. vet att det inte varit lätt för dig heller.. Men nu är det som det är. Och visst kanske vi ses någon dag, men vi lär ju inte umgås mer och det gör rätt ont i mig faktiskt. Trodde inte jag skulle känna som jag gör.. Förlåt i alla fall för hur jag betett mig, men jag trodde verkligen att det skulle funka. Hoppas du läser det här och att du förstår att jag ångrar mig. Skulle lyssnat på dig igår, men dum som jag är struntade jag i vad du sa till mig och det får jag ångra nu.

Det här är ingen bra dag alls. Mår riktigt jävla kasst. Men jag har mig själv att skylla för det.. Kan inte stoppa tårarna från att rinna hur mycket jag än vill det.. Allt är faktiskt bara skit för tillfället..

Jag vill inte mer nu!


Nu verkar det inte bättre än att jag har fått nån infektion i ögat eller nått sånt... Det kliar, svider, varar o rinner precis hela tiden.. Ser inte ett skit på höger ögat :/  Och det är så svullet så det ser ut som jag fått en smäll :(
Ögat blir visst bara värre och värre verkar det som :/ Det suger! Ser ju ingenting nu typ! Jävla skit!



Hur kunde jag va så dum i huvet?! Varför gjorde jag det? Fan vad jag ångrar mig nu.. Jag saknar ju dig så in i helvete! Jag förstår inte va det är för fel på mig -.- Jag måste fan va helt dum i huvet!
Försökte sova men det gick inte.. Har fan legat i sängen i över en timme och bara gråtit och gråtit.. Man tycker tårarna borde ta slut nån gång men det gör dom tydligen inte :/ Det blir ju inte bättre av att jag inte kan sluta tänka på det heller. Och jag vet inte hur jag ska göra.. Kommer det nånsin gå över och bli bättre? Det känns fan inte som det.. Kanske borde prata med dig istället för och sitta här o skriva? Vore en bra idé, men nu sover du så jag får vänta tills jag vaknar imorn antar jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0