Roadtrip :D

Jaha ja den här söndagen blev väl inte riktigt som man trodde :P Hade planerat att åka hem till Fia o fika lite bara men så blev det ju inte :P
Dagen börja med att ja gick upp vid 2 tiden, messa Fia o sa att vi bara måste ses o prata, hon svarar: Kom hit NU!.. Gjorde iordning mig lite, gick bort till Lena o Uffe o så skjutsa dom mig eftersom min bil stod i stan.. Kommer in hos Sofia o där sitter hon o Johanna o dricker kaffe... Sen satt vi där o fundera på kollektivt självmord efter den hemska lördagen :p Ja eller deras lördag va mkt lyckad, min va väl inte direkt så lyckad men iaf :P Sitter där o pratar lite o är typ helt döda alla tre.. Sen får Johanna bästa idén... Vi åker till Lidköping o hälsar på killarna som va nere hos Fia o Johanna igår! Lätt... Uffe skjutsa in oss till min bil när han åkte till jobbet o sen bar det av mot Lidköping.. På vägen kom vi fram till att vi skulle åka förbi Skövde o hämta upp en polare till Fia som skulle visa vägen åt oss :P
Sagt o gjort, så åker vi mot Skövde men när vi nästan är framme kommer vi fram till att vi orkar fan inte åka till Lidköping så vi stanna i Skövde o prata med Andreas o tog en cigg, sen åkte vi hem igen :P Skövde tor o retur en söndag kväll är väl helt normalt? xD Haha alla tyckte att vi va helt störda som åkte ända dit bara så där :) Men va faan, nått kul måste man ju göra :p

Annars har det väl inte hänt så mkt tror jag.. Fredagen blev lugn för min del :) Satt hemma hos Jonas på dan o på kvällen åkte ja hem o softa bara :D
Lördagen blev det fest hos Matte som fyllde 25 :D:D Riktigt trevligt hemma hos dom tycker jag :) Slutet av kvällen kan man ju säga vad man vill om... Inte riktigt slutet som ja skulle velat haft det.. Men men, det kanske ordnar sig får ja hoppas.. Varför är man så dum o säger precis som man tycker o tänker när man är full? Det blir ju bara pinsamt när man är nykter sen.. Jaja det är ju jag i ett nötskal om man säger så :P Men det är bara bita ihop o låtsas som ingenting för det antar jag att du gör iaf... Jävla skit säger jag bara.. Det blir fan aldrig som man tänkt sig :(

Jaja, nu ska ja bort till Lena för ja har lovat henne att ja ska sova där i natt för hon är så mörkrädd :P


Men vi kanske hörs imorn igen.. Börjar bli lite små trött nu :p


Natti!


Ha det!


Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0