Nej fy fan

Har gått och blivit sjuker nu också... Halsen är helt fuckad! Och jag som verkligen hatar att va förkyld.. Dock händer det inte så ofta som tur är :) Men när det väl händer så mår jag skit i typ 2 veckor :/
Så idag har jag planerat att ligga nerbäddad i soffan, dricka massa massa te (Vilket jag gör varje dag iofs :P ), kolla på sista säsongen av Gilmore Girls och om jag orkar tänkte jag fixa iordning lite i mitt lilla hus ikväll :) Måste säga till Uffe och komma hit och skruva fast vitrinskåpet och så där :) Sen kanske det kan börja se lite normalt ut här ute så man kan ta hit folk igen :p

Blev ju lite fest igår hos Vanessa... Fick med mig Sofia dit iaf :)
Och Thina jag håller helt med dej.. McDriven va fan roligast på hela dan :P Puckona tvingar mig att åka in på McDonalds och när dom ska beställa säger Dennis: Jag ville bara säga att vi inte vill ha någon mat!
Och sen va det bara åka därifrån :P Ibland önskar jag att jag hade tonade framrutor också :P
Jag förstår inte vad det blir för fel på dom där när man åker en McDrive med dom :P Dom lyckas alltid skämma ut mig :P Men det är rätt kul ibland när dom håller på så det bjuder jag på :P
Men iaf.. Fest där igår alltså.. Va väl rätt så treligt antar jag.. Fick en föreläsning om att jag var en bakgrund och måste prata mer och bla bla bla.. Tycker inte folk om mig som jag är så behöver dom inte prata med mig.. Ta mig för den jag är istället! Varför ska jag ändra på mig bara för att en 31-åring tycker det?! Jag trivs som jag är :) Och det är väl det som är huvudsaken?
Aja, får väl försöka va så där överdrivet social nästa gång som jag kan va om jag vill :P Då kanske folk blir nöjda :P
Sen blev det Palace iaf.............................................. Behöver jag ens säga nått? Alla som känner mig vet att jag och Palace inte funkar! Men men, det va bara slösa bort sina sista pengar på inträde dit för jag hade ju ingen lust att stå utanför helt ensam.. Träffade iaf Robin och Ronny där inne :D Mina små sötnosar! :) Alltid lika kul och träffa dom för dom blir alltid lika glada när dom ser mig :) Ronny har iaf lovat att han ska komma ut och hälsa på någon dag :) Är ju typ hundra år sen han var här ute och han ville träffa mamma o pappa igen :P Förstår inte varför alla mina gamla klasskompisar tycker det är så kul o träffa mina föräldrar igen :P Men det kan ju bero på att vi umgicks typ varenda dag när vi va små :) Har ju som sagt känt dom där två sen vi var typ 3 år lr så :P
Aja... Efter det åkte jag och Thina ut till Kimstad för vi ville absolut inte gå på nån efterfest, utan vi ville bara hem o sova typ :p Så stackars Jimmy som säkert var as trött fick stå ut med två puckon :p Men dom fick mig att skratta så tårarna rann iaf  xD
Sen åkte jag hem och typ slängde mig i sängen och när jag vakna så hade jag ingen röst kvar :S Jävla skit...

Nae nu är det dags för tv:n :D
Uppdaterar nog lite om min extremt händelserika dag lite senare ikväll :P

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0