Min älskade sötnos!

Har varit vaken ett tag nu, men vaknade alldeles för tidigt för min smak.. Sov ju borta hos Lena i natt.. Eller sov o sov vet jag inte om jag kan säga att jag gjorde.. Låg vaken ett par timmar med en stor klump i magen och va mycket nervös även fast jag inte hade nått att va nervös för längre.. Men men, några timmars sömn blev det kanske...
Sen vakna jag av att Albin börja tjuta o skrika o hade ont i magen o behövde ny blöja.. Försökt somna om igen men det funka inte så fick sitta o kolla på tv när Lena mata honom... Sen fick han ligga hos mig i soffan o mysa :D Han är ju så otroligt söt! Lena fixa lite frukost till oss två sen börja hon ta massa kort på mig o Albin som va helt nyvakna typ... Usch! Men hon är ju foto galen så vad gör man inte för att ställa upp för henne :P
Nu har jag iaf smitit bort till mitt hus igen och när jag kom hit tyckte jag det va lite konstigt för det stod en spånskiva framför min dörr o den stod inte där igår när jag gick till Lena.. Så jag kollade lite närmre och kom fram till att mitt dörrhandtag + lås är borttaget.. Tack pappa! :p Inte nog med att jag inte har kunnat låsa min ytterdörr på fem år, nu kan jag inte ens stänga den :P Men jag hoppas pappa fixar den tills ikväll för annars vill inte jag sova här.. Räcker det inte med att det spökar här? Fan varenda kort jag har på Andreas har ramlat omkull flera gånger.. :/ Men nu har det sista kortet stått kvar där jag ställde det så jag antar att han trivdes med min ängel :)

Nae nu ska ja kolla lite på tv o sen ska jag försöka lägga in korten från roadtripen igår på datorn :)

Ha det!

Puss <3


Albin mös lite i min säng imorse ;)





Fanns inte så mycket att se i Skövde så vi tog ett kort på skylten iaf :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0