Luktar blommor...

Har äntligen hittat min nässpray! Och den luktar blommor :D Helt underbart bra.. Första gången på hela dagen som jag känner någon lukt över huvudtaget... Fan jag kände inte ens vad maten smaka förut :/  Mamma hade gjort min favorit soppa och jag vet inte ens om den var god :( Men jag antar att den va det :P
Jag mår fan värre idag än vad jag gjorde igår :( Min hals är hel paj!

Nu har jag äntligen fått hem min Volbeat biljett iaf :D Ska bli så jävla kul! Okej att det är typ 4 månader kvar men va faan.. Nu har man ju nått att se fram emot iaf :)

Jaja nu är det andra upprett iaf... It is what it is.. Men jag är inte sur för det :) Det var något jag anat hela tiden så det kom ju liksom inte som någon chock.. Så nu är allt som vanligt igen :)

Nu ska jag återgå till min älskade vän tv:n!

Ha det!

Puss <3


Ett litet tips bara.. Försök inte skruva ihop möbler när du är extremt förkyld.. Det går inte riktigt som man vill då.. Jag provade nyss och efter att ha skruvat fast två dörrar på ett vitrinskåp är jag nu helt jävla död... Det suger det här.. Jag som trodde att jag skulle få lite ordning här om jag skruva dit dörrarna men för att få ordning måste jag ha ork att flytta alla saker till skåpet och det har jag inte! Hmm.. Nae nu blir det mer te, lite mer Gilmore Girls och sen min kalla sköna säng :)
Natti natti allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0