Kvällen är räddad :D

Jag har världens bästa syster faktiskt :D Hon var så himla snäll så hon åkte till affären och handla massa saker som jag ville ha bara för att jag är förkyld :) Så imorn ska mamma göra godaste soppan till mig :) Egentligen skulle hon gjort den ikväll men när jag var inne hos henne nyss stod hon och rengjorde akvariet och då va jag inte så sugen längre :P Jag menar, hon har liksom tagit i två döda fiskar o grejer.. :/Emil fisk Hitler hade tyvärr gått och dött... ja eller han kan ju inte gå, men han hade simmat och dött om det nu låter så mkt bättre.... rip! Förhoppningsvis lever fortf juden :P Jag orka aldrig kolla i stora akvariet om han också va död men jag antar att han inte är det.. Dom jävlarna bråkade ju så mkt så dom fick bo i varsitt akvarium till slut!
Nahe om jag skulle ta och fortsätta kolla lite på tv nu då.. Nu har jag ju lite att käka så jag överlever iaf :D Så till "kvällsmat" blir det morötter, gurka, pickels och dip.. Sen har jag lite Fanta, te och godis :D Fy fan vilken snäll syster jag har :D
Enda nackdelen med kvällen är ju att jag inte får gosa med Albin så tills jag blir frisk får jag helt enkelt hålla mig i mitt hus så jag inte smittar ner lilla bebisen! Jag tvinga Lena att mms:a massa kort på Albin iaf :p

Hörs imorn!

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0