Jävla äckliga saker.

Fy fan vad jag hatar dom där vidriga små jävla flugorna som alltid måste va överallt.. Räcker det inte med att dom ska irritera mig på nätterna när jag ska sova och dom får för sig och klampa omkring i nyllet på mig och försöka krypa in i min näsa o grejer.. Nae nu när jag skulle dricka mitt te undrar jag va fan det va jag fick i munnen så jag spotta ut det och självklart hade flugjäveln fått för sig att flyga ner i mitt te o dö!! Kunde idioten inte tagit livet av sig nån annanstans?! Varför i mitt te liksom? Faan jag hatar dom verkligen!

Aja nog om mitt hat mot flugorna nu.. Är fortf väldigt förkyld :( Mår lite bättre i halsen idag men är fortf riktigt jävla seg i kroppen och orkar knappt gå ner för min lilla trappa.. Så det blir att spendera även denna dag i min soffa framför tv:n.. Och det är bara jag hemma också :( Eller Emil och Uffe är ju hemma också men dom ligger och sover båda två.. :/ Och alla andra är nere på landet.. Pappa skulle ner för att köra min bil till Rejmes så jag får den fixad och kan börja åka med den snart :) Har verkligen saknat att ha en alldeles egen bil.. Men snart har jag en igen :)

Hoppas jag mår bättre imorn iaf så jag kan träffa Cissie :) Skulle ju lekt med henne igår men jag mådde skit då och ville inte smitta ner henne... Men nu har jag bestämt att imorn ska jag vara frisk :D

Nu ska jag återgå till min tv.. Har ju bara två skivor kvar med Gilmore Girls nu så sen måste jag hitta nått nytt att kolla på.. Annars får jag helt enkelt försöka göra i ordning lite mer i vitrinskåpen :) Det på övervåningen börjar bli riktgit nice nu :)

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0