Jaha ja.

Då har man sett den där skiten också... Åkte in till stan och koll på Rix Fm festivalen med Cissie och Miia :) Träffa ju på Emil också och han va väl smartast på hela kvällen.. Han skicka ett mess och fråga vart jag va så jag förklara det sen fråga jag vart han va.. och han svarar: Lyktstolpen till höger! För det finns ju absolut inga lyktstolpar i Norrköping liksom xD Men jag gick till rätt lyktstolpe direkt duktig som man är :p
Men Rix Fm festivalen som sagt... Alcazar och Ola är väl inte riktigt min musik smak kanske... Eller det är dom verkligen inte så dom hade jag gärna missat.. Men Nordman är ju alltid bra liksom :D Så där stod vi tre o hade allsång :P Jag måste ju även säga att Fredrik Birging var mkt grym när han sjön :P
Sen skulle Cissie och Miia åka hem när alla hade sjungit klart så jag tänkte att jag får väl leta rätt på dom andra då.. Och dom va ju nere vid bron och skulle kolla på dom där värdelösa fyrverkerierna som är slut efter 2 minuter... :/ Så Martin och Cissie skjutsa ner mig iaf och där nere hitta jag folket :) Men sen skulle vi ju gå uppåt igen :p Och sen kom vi inte på nått att göra så då gick vi genom halva jävla stan igen! Bort till busshållplatsen så Thina och Jimmy kunde åka hem och när vi satt där och vänta så kom Sörpings bussen och stanna till där.. och vem fan sitter inte längst bak med en brud i knät om inte Emil! Han som skulle åka hem samtidigt som mig.. Men nae då, han tog bussen istället och bara GLÖMDE ringa och säga det till mig... Skitunge! :)
Men sen skulle iaf Dennis, Dan, Dagge och Elfa gå hem så jag och Vanessa gick med dom för vi bestämde oss för att gå en sväng till Wasa.. Och sen följde Elfa med oss dit och Vanessa bjöd på öl och efter typ en kvart gick hon hem... :/ Så jag o Elfa drack upp bärsen, gick upp till tivolit och prata med Matte. Sen kom även Dexter dit för han skulle jobba och jag och Elfa satte oss på en busshållplats och vänta på pappa :)
Så nu är jag hemma och har så jävla ont i mitt knä så jag tror jag dör snart! Aldrig gå genom hela Norrköping i högklackade stövlar igen!! :p

Nae nu har jag inte ork med det här mer... Så nu blir det lite VH1 på tv:n och sen sova lite :) Måste ta en värktablett först bara... Jävla knä helvete som aldrig kan bli bra :(

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0