Inte min dag...

Idag är det visst en sån här dag när inte går som det ska.. Jag kan inte gå normalt, handleden är fortf helt paj, ja hostar som en idiot och jag är as snorig.. :/  Kan det bli värre?
Nu är jag trött på allting! Ska in till snart.. Har precis lyckats hitta lite kläder o ta på mig.. Men byxorna är trasiga :( Fast det skiter jag i för jag tänker ha dom iaf..!
Känner på mig att det kommer bli en skit dag idag! Jag kommer säkert ramla omkull och bryta ben o armar sen.. Det känns som en sån dag.. och med min vanliga tur kommer jag säkert göra mig illa nån mer stans... Men men.. Vi får försöka se dom possitiva sakerna i det hela.. Öhh.. Vilka är dom då?
Lena och Uffe fråga om jag ville läsa en dikt på Albins dop... Ska JAG läsa en dikt framför massa folk? Jag som hatar att prata inför folk.. Men men, allt för Albins skull så :) Lena sa att läste ja inte en dikt så fick ja sjunga en psalm och då satte både ja o mamma i halsen :P Jag som inte kan sjunga för fem öre ens.. Nae ajg tror jag hellre läser lite då :) Så nu måste jag hitta en dikt eller skriva en själv, och sånt är jag helt värdelös på... :/  Någon som vill hjälpa mig lite med det?

Sitter och lyssnar på Volbeat för tillfället :D Radiogirl :) Och snart är det December o då blir det Göteborg :D:D:D
Nahe om man skulle fixa iordning sig lite innan jag måste åka då.. Jobbigt värre... Men det är väl bäst så jag inte kommer in på Fias jobb och ser ut som ett spöke och skrämmer bort alla kunder :P
Hörs sen!

Ha det!

Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0