Illa.

Det är fortf likadant idag som igår.. Blir en fredagkväll i mitt hus med blöta kinder.. Har inget annat att göra och jag orkar inte sitta inne hos mamma o dom och låtsas vara glad.. Det funkar bara inte.. Vill inte det heller för den delen.. Varför kan inte allt bara va som det ska? Som jag vill?
Men jag antar att det är som dom säger.. Man kan inte få det man vill ha!
Även om man verkligen vill ha det så kan man inte få det..
Det gör ju bara så ont! och du av alla människor kan inte förstå det..
Varför ringde du mig i natt? Det gjorde ju inte saken lättare precis.. Blev ju bara mer ledsen!
Kunde inte somna sen.. Kunde inte sluta gråta.. Inte sluta tänka.
Allt är bara skit.. Inget är som jag vill att det ska vara.
Varför kan inte du lyssna på vad jag säger?
Varför kan du inte tro på vad jag säger?
Om du bara kunde ge mig en chans..
Men det kommer jag aldrig få...
Det är helt enkelt försent!


/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0