Hmm..

Är ltie så där skit trött för tillfället... Vakna med ett ryck typ och gick ut för o kolla vad dom andra gjorde... Men det va ju bara Dexter där som satt o käka en hamburgare :P  Så vi släpade oss ut och bort till Vanessa, för Dexter skulle hjälpa till o bära saker.. Men när vi kom dit va dom redan klara iaf   xD  Så nu sitter vi här i lägenheten igen..
Måste ner till konsum sen också men det är ju fan as långt dit så jag orkar inte :p Och så börjar jag få ont i halsen också :(

Jag och Cissie va hos Miia igår och fika lite och så där.. Det va trevligt :) Va ett tag sen jag träffa dom.. Eller ja Miia träffa jag ju i onsdags men Cissie har jag fan inte träffat på skit länge :(
Sen efter det skulle jag skjutsa Dexter och Dennis till nån fest o så följde jag med upp.. Sen åkte vi ner till Wasa.. Och vara nykter på Wasa är inte speciellt kul kan jag säga :P Alldeles för mkt jävla folk överallt...
Sn blev det att åka till max och köpa massa jävla mat och sitta o skämmas när Dennis och Dexter försökte få numret av bruden som jobba där :P

Aja...

Ha det!

Puss <3

Nu är Thina här också :D Hon och Dexter sitter borta vid Dexters data o gör nått.. :p

Hörs sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0