Helt tomt!

Där jag en gång hade mitt hjärta är det bara ett stort hål.. Det var som jag trodde.. Du har en ny.. Inte speciellt kul o höra det från någon annan dock.. Det lilla hoppet som fanns kvar i mig har tyvärr nu försvunnit och kvar är ett stort tomrum! Allt känns plötsligt så meningslöst.. Finns nog ingenting som skulle kunna göra mig glad. Du tog bort den sista glädjen för bara en liten stund sen.. Hur ska jag orka? Känner ingen lust att ens försöka vara glad och må bra nu. Det finns inget alls kvar för mig längre. Jag vill bara ge upp. Men jag ska in till mamma o pappa nu och det är bara låtsas som om jag r glad och att jag absolut inte har gråtit. Jag får skylla på inflammationen i ögat. Säga att det är därför jag är ledsen. Vill inte ljuga för dom men jag orkar inte säga som det är. Ska till Fia sen och då vill jag inte va helt söndergråten igen.. Precis som jag va inatt! Det räcker nu. Tårarna borde ta slut snart. Och när dom väl gör det, då kanske jag kan bli glad igen.

Jag har absolut ingenting mer att säga. Förstår inte ens varför jag skriver det här. Det är ju inte så att du kommer bry dig iaf. Men jag hoppas allt går bra för dig och din nya tjej. Lycka till! Jag ska börja packa ihop dina saker så du kan hämta dom snart. Annars blir det bara svårare och svårare att släppa taget..


/Trin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0