Försent..

Nu har jag provat precis allting men inget verkar funka. Jag kom på det försent.. Alldeles försent! Jag vet inte vad jag ska göra nu för att du verkligen ska förstå! Finns det ens något mer att göra? Har jag inte redan provat allt? Jo jag tror jag har det. Antar att det inte finns något mer att säga heller.
Det är bara försöka gå vidare. Försöka må bra igen. Men det funkar inte :/ Jag har provat. Mår bara sämre o sämre. Va på kräftskiva hos Vanessa idag. och jag var väl inte världens roligaste sällskap.. Inte för att jag brukar vara det men idag var det nog värre än vanligt. Jag ville bara gå hem och dra täcket över huvudet och hoppas att försvinna.. Inte för att jag tror att det hade funkat, men jag kunde ju ha testa iaf.. Som alla andra kvällar den här veckan sitter jag ensam i mitt hus i soffan, med min tv och dator på och låter tårarna rinna. Men det är väl så det ska vara antar jag..
Va inne hos mamma en sväng när ja kom hem, men jag orkade inte låtsas va glad längre så jag gick ut till mitt hus istället.. Jag borde nog låsa in mig i mitt hus ett par dar och inte gå ut eller nått. Vad är det för mening liksom? Jag ser ingen mening med nånting längre! Jag känner ingen lycka eller glädje. Har bara en stor klump i magen o halsen och det känns som om jag ska bryta ihop när som helst. men hur kul är det att göra det om man är med sina vänner? Bättre o vänta tills man kommer hem och är ensam, men hur lätt är det alla gånger då? Precis allt här påminner om dig.. Många bra minnen egentligen, men nu vill jag bara att allt ska försvinna! Jag orkar inte mer.. Min hjärna och mitt hjärta orkar inte mer!

Jag undrar bara VARFÖR?

Kommentarer
Postat av: Robin

Gör så att du kommer upp på en fika hos mig någon dag nästa vecka...sitta o prata lite o röka lite som om vi inte tror att det finns någon morgon dag.Finns här för dig catti. Kram Robin

2008-08-29 @ 05:39:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0